Customer Support

Solliciteer nu

Customer Support Hero

Onze missie is om slapeloosheid te stoppen en miljoenen mensen te helpen om op natuurlijke wijze in slaap te vallen, zonder verslavende en schadelijke medicatie. Na drie jaar onderzoek en ontwikkeling hebben wij in April 2019 de Somnox Slaaprobot gelanceerd, 's werelds allereerste Slaaprobot! Om al onze huidige en toekomstige gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden bij het kennis maken met Somnox en het gebruik van de Slaaprobot zijn wij op zoek naar een FULL-TIME Support Hero!

FULL-TIME · DELFT/ROTTERDAM

Functieomschrijving en werkzaamheden

  • Support: Dagelijks stellen onze huidige en toekomstige gebruikers ons vragen over Somnox, het gebruik en/of het effect van onze Slaaprobot. Dat kan zijn per mail, via onze Livechat en soms per telefoon. Hun tevredenheid is onze topprioriteit en we willen ervoor zorgen dat elk contact dat ze met ons hebben volledig voldoet aan hun behoeften en bijdraagt aan een geweldige klantervaring!
  • F.A.Q.: Je zorgt dat de veelgestelde vragen actueel blijven en schrijft zo nodig nieuwe artikelen voor onze Knowledge base waarop gebruikers ook buiten onze openingstijden informatie kunnen vinden. 
  • Onboarding: Je gaat nieuwe gebruikers helpen bij het eerste gebruik van hun Slaaprobot door o.a. uitleg te geven over de applicatie en de functies van de Slaaprobot. Dit kan zijn telefonisch, via video call of persoonlijk op ons kantoor.
  • Feedback verzamelen: Je draagt bij aan het verzamelen van feedback van onze gebruikers en deelt dit met de rest van het team. 
  • Oplossingsgericht: Je denkt mee over het verbeteren en automatiseren van processen binnen de afdeling Customer Support. Daarnaast ben je creatief in het zoeken naar oplossingen bij het streven naar een uitstekende klantervaring. 


Herken jij jezelf in onderstaand profiel?

  • Communicatief vaardig: Je bent in staat om (technische) informatie op een simpele en duidelijke manier over te brengen naar onze gebruikers in woord en geschrift zowel in het Nederlands, als in het Engels. 
  • Empathisch: Je verplaatst je moeiteloos in een ander, bent behulpzaam en denkt mee met de gebruiker. 
  • Gepassioneerd: Je bent enthousiast over Somnox en de Slaaprobot en dit straal je uit in alle communicatie met onze gebruikers. 
  • Gemotiveerd: Je brengt mee een bak aan energie en hebt zin om te knallen!
  • Teamplayer: Je draagt bij aan een positieve sfeer binnen ons Somnox Dream Team
Daarnaast...
  • ben je full-time beschikbaar (40 uur)
  • heb je ervaring met klantcontact
  • ben je hét gezicht van Somnox naar de eind klant
  • ben je beschikbaar per 1 maart 2020
  • woon je in (de omgeving van) Rotterdam


Wat bieden wij?

De mogelijkheid om bij een van de meeste innovatieve start ups van Nederland te werken en deel uit te maken van een jong en dynamisch team! Het team bestaat uit leergierige en ambitieuze talenten waarin we kennis met elkaar delen en elkaar inspireren. Momenteel zitten we in een fase waarin we hard aan het groeien zijn en onze volgende stap zetten op weg naar behalen van onze missie! Naast een werkplek naast het station van Rotterdam Centraal vinden we het belangrijk om je te helpen je doelen en ambities te bereiken en te genieten van het leven in en rondom ons kantoor. Daarom krijg je ook nog dit:
  • Elke dag gratis en gezonde lunch en snacks
  • Elke week een vrijdagmiddagborrel
  • Regelmatig leuke teamactiviteiten
  • 25 vakantiedagen
  • Een geweldig Dream Team